Koupit?
Koupit jinde?
Počkat?

Nákupní rozhodnutí pokaždé provází určitá dávka nejistoty. Píšu tak, aby se u čtenáře s každým dalším přečteným slovem tato nejistota snižovala. Nepíšu omáčku, svými texty představuji hodnotu a edukuji.

Při tvorbě webových textů kladu důraz na příjemné flow webem. Informace strukturuji tak, aby se čtenář na webu neztratil a aby co nejrychleji získal to, co potřebuje.

Jakými jazyky píšu?

cz

čeština

gb

angličtina

de

němčina

Textování webu

Jsem zvyklá pracovat na projektech s grafiky a webdesignery. Pokud mě poptáte pouze na copywriting, připravím vám jednoduché drátěné modely stránek ve Figmě, které pak převezme grafik a dodá tomu šmrnc.

Textování webu

Jsem zvyklá pracovat na projektech s grafiky a webdesignery. Pokud mě poptáte pouze na copywriting, připravím vám jednoduché drátěné modely stránek ve Figmě, které pak převezme grafik a dodá tomu šmrnc.

Blogové články

Ráda obohatím váš blog hodnotným obsahem. Nejvíce jsem toho doposud napsala k těmto tématům:

Marketing

povědomí o značce

budování značky

zákaznická loajalita

péče o zákazníky

Personalistika

vztahy na pracovišti

hodnocení 

vlastnosti teamleaderů

benefity

Německý jazyk

vysvětlení gramatiky

zlepšení poslechu

zvyky v Německu

Hory a příroda

výšlapy na hory

cestování

práce na horské chatě

SEO

Texty na váš web píšu na prvním místě pro lidi. Hned na druhém místě je však Google, který potřebuje relevantní texty, aby vás zobrazoval ve výsledcích vyhledávání.

Analýza klíčových slov

Připravím soubor, který bude obsahovat vyhledávací dotazy

v rámci vašeho předmětu podnikání a metriky, podle kterých budu jednotlivé dotazy (klíčová slova) vybírat a hodnotit. Využívám k tomu Marketing Miner nebo Ahrefs a různá rozšíření na Googlu.

Metapopisky

Podle principů SEO doplním vaše texty o relevantní
titulky a metapopisky.

Webová analytika

Jak se vašemu webu bude dařit budete moci sledovat
v Google Analytics a Google Search Console.